Huevo de Dilofosaurio

Huevo de Dilofosaurio
Dilo Egg.png
Tremendously nourishing by itself, this egg provides basic nutritional value in many cooking recipes.
Consumibles (valores para personajes humanos)
Tipo Egg
Comida 20
Vida 20
Energía 25
Caduca en 8h
Objeto
Peso 3.0
Tamaño de pila 100
Se descompone en 30m
Comando de generación
o
cheat giveitem "Blueprint'/Game/PrimalEarth/Test/PrimalItemConsumable_Egg_Dilo.PrimalItemConsumable_Egg_Dilo'" 1 0 0

El huevo de Dilofosaurio (Dilo Egg en la versión original del juego) es uno de los huevos de dinosaurio disponibles en ARK: Survival Evolved.

Este huevo es un objeto que pone de forma aleatoria un Dilo. Si juntas a dos miembros de esta especie de distinto sexo, el huevo resultante se podrá incubar y dará lugar a una nueva cría de Dilo.

Si coges un huevo en presencia de un Dilo cercano (excluyendo los domesticados), harás que se vuelva hostil y te ataque.

Tips: The only danger about stealing a Dilo egg is that they travel in packs of 4-5 and might have a mate-boost. So, a fast or powerful mount is recommended to either escape from them or kill them. A player on foot is not ideal unless the player has chitin armor or better with a long ranged weapon to avoid their poisonous spit.

Super Fertilized Egg (Mobile)[editar | editar código]

Artículo principal : Super Fertilized Egg (Mobile)

Logo Mobile.svg This section is about a feature exclusively available on Mobile

20px Super Fertilized Huevo de Dilofosaurio (Mobile)s are a type of Huevo de Dilofosaurio exclusive to ARK: Survival Evolved Mobile.

These Eggs can be obtained after a female Dilophosaur.png Dilofosaurio with a 20px Carnívoro Pheromone (Mobile) applied has laid one. They will hatch quicker than normal Huevo de Dilofosaurios and the baby Dilophosaur.png Dilofosaurio will have better stats when it has hatched.

They can also be used to craft 20px Super Kibble (Huevo de Dilofosaurio) (Mobile), which will Taming.png tame Creatures faster and with more taming effectiveness.

  • A pesar de la imagen empleada para el huevo de Dilofosaurio, su aspecto es el de un huevo rojo y negro (como si estuviera expuesto a luz negra).